Friday, October 17, 2008

Õlletest nr.158 ZUBR GOLD



Kuupäev: 17.10.08                                                                  
Õlu: Zubr Gold
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 6,25


Ahti: Vot see on kohe õllemaitsega õlu. Ma arvan, et selle õlle punktid tulevad lõpuks nagu kõrgemad kui tuleks siis kui ta oleks esimene õlu. Plekimaitset on tunda natuke. Oleks just kui nagu Tsehhi õlle maiku juures. See siukene kerge kibedus. Kuigi minu maitsemeel tunneb ikka veel väikest magusat Taurust keele all. Keel tunneb parema küljega seda magusat. Keele parem pool tunneb seda magusust. Ja kuna see on niuke kibekam ja mõrukam, siis keele teine pool tunneb seda. Tsehh mis tsehh noh. Tavaline tsehh aga tõesti kui ma nüüd praegu krooksu teen, siis mul lööb siiamaani seda Taurust üles. Kui Zubr oleks ükskõik mis teise õllega võrreldes niipalju parem kui ta parem on Taurusest, siis ma arvan, et Zubr saaks 15 punkti. 7/10

Ivo: Kas see on 4,6 või. Kaua ei tohi purki toksida näpuga enne avamist, sest kuidas see oli, et see kellel on käed karvased, see on pihkulööja ja see, kes kaua toksib, see on rähn. Oled sa tähele pannud, et see tila, mis siin on, see mis sisse läheb, et selle peal on kirjas RXMP. Ma ei ole nagu teistel õlledel vaadanud, kas neil on ka mingid numbrid ja tähed peal. Oh kõva õllelõhn tuli kohe välja. Siin on kohe tegu õllelõhnaga. Uhaah, kui eelmine oli väga magus ja siuke lääge, siis on võrreldes selle eelmisega mõrukas, niuke mõrudam. Täielik tsehh. Ja 3 münti, ärme seda unusta jälle ja üleval on mingisugune vapp. Aga täitsa hea, Gold ikkagi. Gold ütleb kohe aste ülespoole või midagi. Nagu meil on Saku Kuld noh vaatad ikka, et tähtsate meeste õlu. Aga noh Zubr Gold, ta on plekk ikkagi, niukest asja plekis ei tee. Saku Kuld plekis näiteks mulle ka ei meeldi absoluutselt. Oleks ta naine, teeks talle isegi ühe komplimendi või, ma ei tea, "vabandage te olete väga mõru", või midagi sellist. Neid Tsehhi õllesid on niipalju joodud. Mida aeg edasi, seda rohkem nagu vaatad, et kõik on nagu ühesugused. Vaata noh niuksed tavalised purgiõlled, kõik on nagu ühe maitsega. On ka niukseid paremaid Tsehhi õllesid. Purk on väga lahja, noh Gold küll aga miks ta peab niuke üleni kollane olema, hoiad nagu kullatükki käes. 5,5/10




No comments:

Post a Comment