Friday, October 10, 2008

Õlletest nr.154 BOTSKAREV SVETLOJE


Kuupäev: 10.10.08                                                                                          
Õlu: Botskarev Svetloje
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Mõtlesin, et proovin keerata aga näe oligi keeratav. Aa see on hea, vaata paber oli ümber aga niikui käega tõmbasid, kõik on läind. Ja siin see soon on nagu sees, et niikui võtad, tuleb ümbert ära ja siis kui ta siin all on, siis ta mind ei häiri. Ma ei oskagi selle lõhna kohta midagi öelda. Võrreldes Starõi Melnik'uga oleks nagu, mitte nagu mahe aga siuke hästi kergelt siuke magusam. Ma ei oskagi öelda. Oleks nagu magusam maik kergelt. Võibolla see Starõi Melnik oli kibe. Sellest ma vene õlut küll ära ei tunne. Ma arvan, et see on selle Starõi Melnik'u järeltaust. Ta on tegelt nagu teistsugune kui see Starõi Melnik aga tegelikult ta ei ole nii solk. Võrreldes mõne õllega, mida ma olen joonud, millel on mingi tibla maitse juures. Ma ei ütle üldse, et ta nii paha on. 6,5/10

Ivo: See paberivärk on küll vene õlle pluss, pudelit oskavad teha, korgi ja selle paberiga kompunnida. Tuligi paber ära kõik. Ta on niuke torujas pudel vaata. Sellel oli siuke Zipfer'il. Tundub siuke suht vähe terav. Suht niuke kuidagi tuim. Tavaliselt õlu on siukse maitsega siis kui ta külmub vaata ära, ülessulatades enam ei noki. Minujaoks on jube tuim maitse. Natuke muudan oma lauset, lõpp läheb teravamaks. Aga ikkagi natuke mittemidagi ütlevat. Eelmine õlle oli terav, võibolla sellepärast. 7/10


No comments:

Post a Comment