Friday, October 17, 2008

Õlletest nr.159 RED STRIPE



Kuupäev: 17.10.08                                                                      
Õlu: Red Stripe
Tootja: Jamaika
Kangus: 4,7%
kogus: 0,33
Punkte: 4,833


Ahti: Võtsin just lonksu, magusam on. Magusam kui Eesti pilsner. Jamaikas on magus kanep, sellepärast vist. Samas mul on ikka veel see meie tänane esimene Taurus on kergelt hinges. Ma kipun neid tänaseid õllesid kõiki võrdlema ikka Taurusega. 6,5/10

Madis: Ega ei julgenud osta küll alguses. Nagu Kaisa ütles, et nagu köharohu pudel on näha eksju või nii, pisikene. Noh ma ei tea, tuleb lahti teha ja ära proovida. Mingit avajat või midagi. Juba lödiseb, juba voolab. Järelikult tahab väga pudelist välja tulla. Kui nüüd võtta, et ta on Jamaika õlu ja ta peaks midagi erilist olema, siis noh andke andeks. Ütleme, et päris võrdväärne Eesti pilsner. Kui kohe korraga ära juua, siis on hea aga ta on väga selline magus ja lääge. Lootsin midagi paremat kui aus olla. 4/10

Ivo: Tegelt on niuke tahaks öelda eksootiline õlu aga tegelt ma ei saa öelda, sellepärast, et ta on üsna tavaline. Kui sa mõtled Jamaika peale ja jood seda õlut, siis see nagu, samas sa tunned midagi muud. Tegelt on niuke üsna mõnus õlu. Magus maik on juures. Aga tegelikult jah, täitsa meeldib. Kusjuures lõhnajärgi ma ei arvanud, et ta siukse maitsega on. Lõhn oli hoopis teine. Kui me teda seal Kosel riiulil nägime, ma tahtsin teda juba siis testida. Ta nagu tundub hulga halvem, mõtled Jamaika õlu niuke, peaks olema suht hea niuke eksootiline, niuke erootiline ja niuke. Kuna meil on täna Punase Vända ajaloos niuke erakorraline variant, et me testime 3 õlut päevas, see on nagu kolmas õlu päevas, Jamaika õlu, siis ma annan talle niuksed lõbusad 4 punkti. 4/10




No comments:

Post a Comment