Saturday, September 27, 2008

Õlletest nr.152 SAMUEL ADAMS



Kuupäev: 27.09.08                                                                                                           
Õlu: Samuel Adams
Tootja: USA
Kangus: 4,8%
kogus: 0,33
Punkte: 6,75


Ahti: See on soojem. Oh, väga hea, et kork teistpidi kukkus, poleks alla vaadanudki muidu. "International nr.34 San Francisco Gold 2001 Award Winner". Auhinna nimi on korgiall kirjas. Väga mõru, tõsiselt mõru. Ta on hästi mõru aga ta pole siuke kibe nagu see teine õlu oli. Ta on siuke nagu, oleks nagu tume õlu. Ei ole ju tume. päris mõrkjas. Lager, ta peaks ju hele olema. Mul oli teine lonks veel mõrudam. Ta on teistsugune mõru ja selline mõru mulle nagu väga ei istu. Ta ei ole muidugi sitt aga peaks mainima, et kui mul oleks niipalju raha, et igapäev kallist õlut osta, siis seda õlut ma ikkagi ei ostaks. 5,5/10

Ivo: Niiet Ameerika, meil pole ammu USA õlut olnud. Ohsa kui mõru lõhn tegelikult. Samas ma ütleks, et see on natuke teistmoodi mõru kui muidu mõru. Ta on mõrudam kui see, mida me seal toas jõime. Täitsa niuke huvitav mõru. Jaa, mulle meeldib. Kuidagi väga mõnus maitse on. Tahtsin seda öelda, et kui sa vaikselt limpsid lonks lonksu haaval on väga hea aga seda nagu kummutada ei tohi. Ma ei tea miks aga mulle tundub nagu 0,4% kadakat sees. Midagi meenutab kuna ma olen Saaremaal ühekorra kadakaõlut joonud. Või on lihtsalt mingi maitseekstrakt. See ei saa olla loogiline, et siin kadakat on. Kui nüüd seda hinda mitte vaadata, siis, muidugi seda hinda ei saa vaatamata jätta, sest õlle juures on tähtsad 3 asja: maitse, hind ja kogus. Aga mulle meeldib niuke mõrukas. 8/10





No comments:

Post a Comment