Saturday, September 6, 2008

Õlletest nr.147 SELVERI PILSNER



Kuupäev: 06.09.08                                                                                                      
Õlu: Selveri Pilsner
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5
Punkte: 6,5


Ahti: Vaata kui lahe vapp on peal. See on see ostukäru. Kusjuures nägin Selveris reklaami, et ostukäru on maailmas nagu arvukuselt teine sõiduvahend autode järel. Esimene on auto ja teine on ostukäru. Kolmas oli titekäru. Kuule jah ega suht A. Le Coq Pilsner on küll. See peaks juba kõik ära ütlema. Nõksu soe on ka. Täiesti tavaline pilsner. Ma koguaeg mõtlesin, et see on mingi elu solk, et ma ei hakka seda ostma aga kui ta siuke tavaline on, siis võib isegi teinekord osta täitsa. 6/10

Marko: Eks ta mingi väga lahja asi on ikka küll. 4,2 küll aga tavaliselt ikka mingi 4 tundub vähe kangem asi kuidagi. Ma eriala inimene, mul mõned kanalisatsiooni torud lõhnavad samamoodi. Väga lahja ja maitsetu igaljuhul. Ta on jah väga selline lihtsalt januõlu. Lihtsalt ei joo ja mingi maitse sellest ei muutu. Maitse pole muutunud. Alguses ma mõtlesin viit panna aga nüüd paneks kuue ära. Niimoodi seltskonnas lihtsalt limpsid ja ta ei hakka hullult pähe ka. 6/10

Ivo: Ma tahtsin öelda, et hind on hea, 6.90+1. Saunaõlu niuke ehtne. Väga niuke lihtne ja mõnus õlu, ma hakkan seda kindlasti veel ostma. 7,5/10




No comments:

Post a Comment