Sunday, September 7, 2008

Õlletest nr.150 DLIGHT POMEGRANADE



Kuupäev: 07.09.08                                                                                                              
Õlu: DLight Pomegranade
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 4,0%
kogus: 0,33
Punkte: 1,5


Ahti: Et tegelt ma tunnistan salaja, et kui ma siin õhtul olen õlut võtnud onju, tädi ostab neid aegajalt koju sinna külmkappi ja kui mul õhtul õlu otsas on ja kange isu on, et tahaks veel miskit võtta, siis ma olen paar tükki neid ära joonud. ütleme nii, et lõhn on magus, maitse on ka ikka pigem nagu siider. See on nagu sidruni zipsti, siis meil on granaatõuna Kaisa. Aga mis ma ikka ütlen, see on lihtsalt siuke, ei ole minu silmis õlu. Ta on minu silmis siider. Kui hinnata nagu siidri kategoorias, siis ta on päris joodav. Niuke mõnus siuke hommikul võtad. Õllekategoorias ei oska nagu hinnata. Beer+pomegranade, näed onju noh. Hakkasin mõtlema, et mingile keskpärasele õllele olen 5-6 punkti pannud aga see ei ole ju õlu, ma ei saa sellele ju samad punkte panna. Siidri kohta on ta tegelikult päris hea aga me ei testi siidreid, me testime õlut, niiet. Kuna me testime õlut ja see on siider, siis ma panen sellele ühe punkti. 1/10

Ivo: Kas see on see 4 kraadine, ühed on mingid 2 kraadised. Aga see on kõige kangem neist. Korgil on lennuki hääl. See oli Boeing 747. Oh kui magus rõve lõhn tuli. Granaatõun. Võtame siis splindi ära. See on siider, see pole õlu. Aga ma kujutan ette, et on ikka räme peavalu ja pohmell, siis niimoodi limpsida see tunni aja jooksul ära pole väga probleem vist. Ootad avamisega 55 minutit ja siis jood selle 5 minutiga ära. A noh täitsa mahl noh. Põhimõtteliselt õllega pole siin küll seost mittemingisugust. Mis asi see pomegranade on, ahah see ongi granaatõun. Siin ei ole õllega midagi seost. Sellele morsile mina panen kaks punkti. 2/10




No comments:

Post a Comment