Sunday, September 7, 2008

Õlletest nr.149 LITOVEL MORAVAN



Kuupäev: 07.09.08                                                                                
Õlu: Litovel Moravan
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 4,25


Ahti: 2. päev 1. test. Ei tuldki vä, krdi kõvasti käib kinni. Aa nüüd tuli. Nii. 4,6, mis tähendab Keenias 9,2. Lõhn on si*t. Mittemidagi ütlev maitse, võibolla mul maitsemeelt pole aga siuke natukene mõrkjas vesi ja midagi erilist tal küll ei ole. Mul maitsemeel võibolla pole veel õiges konditsioonis. Tore on avada teist päeva järjest esimene õlu kusagil poole 9 aeg. Ütleme nii, et esimeste lonksudega ma tegin selle õlle väga maha aga tegelt kui siin niimoodi rahulikult lürpida, ei ole kõige hullem. Mõrukas siuke, ta ei tekita mingeid, ütleme nii, et oksereaktsiooni ei teki. Et kui ma eile sellele keskpärasele andsin mingi 6, siis sellele sitale andsin 3, siis sellele ma annan täpselt vahepealse. 4,5/10

Ivo: Millega tegu, mis riik see oli. Tsehh jah. Ycebni svetli pivo, ma arvan, et ma ütlesin aksendivabalt. Väga õige. Mõni kraad nagu oleks sees, see on võibolla seismisega tulnud. Jah suht mittemidagi ütlev. Samas hommikuti on kõik õlled head. Tavaline Tsehhi piss ma ütleks selle kohta. 4/10




No comments:

Post a Comment