Saturday, September 6, 2008

Õlletest nr.148 ZLATY HRAD



Kuupäev: 06.09.08                                                                                             
Õlu: Zlaty Hrad
Tootja: Poola
Kangus: 5,1%
kogus: 0,5
Punkte: 4,0


Ahti: Plekkpurgi lõhn on. Zlaty Hrad, ma ei oska seda hääldadagi, tähendab see midagi vene keeles ka või. Aga näe 5 münti. 5 münti, 2 lõvi ja Islandi lipp ka. Tõsine plekimaitse on juures. Tahaks proovida seda õlut siis kui ta ei ole pleki purgi sees, siis ta kindlasti on mingi natukese parema maitsega ma arvan. Plekimaitse rikub nagu rämedalt ära vist ma arvan. Lühidalt öeldes see on ikka tunduvalt sitem õlu kui see tavaline pilsner, niuke plekimaitsega magus. Ma arvan, et magus ongi sellepärast, et plekk on magus. 3/10

Marko: Lõhn on parem kui teisel aga samas ikkagist pleki lõhn jah. Maitses on tunda ka seda plekimaitset, kuid samas on tunda punase õlle maitset kuidagi nagu meenutab rauda kuidagi. Täna on mõlemad õlled, mis on nagu joodavad. See lõpp läheb nagu natuke kangemaks. Plekk jääb samaks eks aga lõpu see nagu selline erksus kaob ära, et jääb selline kangem maitse järgi. Olles sellise laheda süsteemiga täna, ma mõtlesin jälle esimese lonksuga, et panen viie aga seekord panen nelja hoopis. 4/10

Ivo: Zlaty tähendab võibolla midagi nagu Zlatoe või Zolotoje. Siukest ei leia pudelis, sellepärast me peame teda plekkpurgist jooma. Jube magus maitse on minumeelest. üks asi on see kui kange õlu on natuke magus, see on normaalne onju. Oi see lõpp oli nii magus, suhkur vajus põhja. Tahaks õudsalt osata poola keelt, kindlasti siin on väga huvitav legend nagu eesti õlledel, et hästi naljakas, ei saa aru mis tähendab isegi "trunku". Ma ostaks enne 2 pudelit seda Selveri Pilsnerit. 5/10




No comments:

Post a Comment