Saturday, September 27, 2008

Õlletest nr.151 1795



Kuupäev: 27.09.08                                                                                                               
Õlu: 1795
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,8%
kogus: 0,33
Punkte: 7,75


Ahti: Väga hea lõhn tuleb. 1795, võtsime selle kangema variandi. Niikui avasin, lõi kohe siukse mõrkja vihaka õllelõhna ninna. Tüüpiline Tsehhi mõru ja viha õlu. Ta on üllatavalt külm kuigi võtsime sealt samast riiulipealt aga järelikult põranda peal oli külm. Ei täitsa kobe maitse on. Paber oli üles välja aga hästi kergelt tuli ära, niimoodi võikski olla, keerasin käega ja oli maas kõik. See oli üks suuremaid esimesi lonkse mida ma näind Ivol olen. Väga hea õlu on tegelikult. Ta on küll mõrkjas aga ta ei ole liiga mõrkjas nagu siin mõned õlled on olnud. Ma jõin eile õhtul 8 carlsberg'i, Rimis on 44.- nelipakk ja nüüd kui ma seda joon, mul tuleb nagu räigelt eilne Carlsberg meelde. Väga nagu, Carlsberg on nõksu mahedam. Esmakordselt läks vist krooks eetrisse. 8/10

Ivo: Punane Vänt on esimest korda veepeal testimas, krt valetan, laevas oleme testinud, Hiiumaale sõites. Riiulipeal paistis Budweiss, ma mõtlesin, et mingi weissbier järjekordselt. Roheline pudel. Vaata kui kergelt tuleb paber ära. Hästi mõrukas lõhn on. Väga hea on. Mis numbriga õlu meil veel oli mida me jõime? 1645? Vist ajan sassi millegiga. Jälle tüüpiline rohelise pudeli maitse või on mul foobia selle vastu. Aga tegelikult on päris hea. Ehtne niuke, pudel on ka täitsa ilus. Hea õlu on. Vaata kus on münte, mõlemal pool 3. 7,5/10




No comments:

Post a Comment