Saturday, October 27, 2007

Õlletest nr.57 AFANASY GOLD


Kuupäev: 27.10.07                                                                                              
Õlu: Afanasy Gold
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,083


Ahti: Tunneb Vene õlle ära. Tibla maitse on juures. Ma ei jõua juba Porterit ära oodata. Minuarust on ta parem kui eilne karu õlu ja Presidendi 10 kokku, igastahes. See on täitsa mõnus. Tüng on räige, et see silt polegi trükitud pudeli peale. 6,5/10

Ivo: Ta nagu õigustab oma silti ka, et ta Gold on. Mis ma oskan öelda. Pole eriline Vene õllede austaja, ausõna. Aga samas ta ei ole halb ka. 6/10

Jaanus R: Väga Vene. Pole üldse hull. Suht mahe. Ma ei joo eriti Vene õlut, ma ei tea, kas ma olengi varem Vene õlle joonud. Kuule päris hea hakkab, läheb paremaks jah. Kui see õlu otsa saab, siis võtaks päris õlut. Suht mahe oli, lõpp oli räigelt sitt 6/10

Jaanus T: Vastik. 2p kuna see võib hele õlu olla aga ta oli tumeda õlle maitsega, mulle tume õlu ei maitse. 2/10

Rauno: Maitse asi. Ilus pudel. Maitse läheb ka järjest paremaks nagu 4/10

Riina: Mulle maitseb 6/10


 

No comments:

Post a Comment