Friday, October 26, 2007

Õlletest nr.55 SAKU PRESIDENDI 10


Kuupäev: 26.10.07                                                                                                                   
Õlu: Presidendi 10
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 10,0%
kogus: 0,5
Punkte: 3,5


Ahti: Kohe lõi piirituse haisu üles niikui lahti tegin. Ma arvan, et tegu on suhteliselt kange solgiga või siis lahja viinaga. Lõhn on nagu 2 päeva seisnud viinal raisk. See on ikka natukese parema maitsega kui see X. Ma arvan, et ma saan äkki ikka otsa selle pudeli. Noh ma ei tea, maitse järgi väga ei ütle, et ta 10 volli on, Saaremaa X tundus küll, et sa joodki puhast alkoholi, noh sa saad aru, et ta on tummisem kui mingi pilku aga, et siin 10 volli sees on, seda väga ei ütle. Aga noh selline kärge maitse, sa tunnedki seda alkoholi maitset, mitte humalat ega midagi muud. Teeks mingi õlle "Vända 5" näiteks, 5 vol'i. See on siuke, et kui sa järjest neelad, võtad suhu ja neelad, neelad, neelad, siis sa ei saa aru aga siis kui sa paned maha, neelad alla ja läheb suu tühjaks, siis tahaks pealejooki saada. Meil on testimata veel Eesti kõige kangem õlu Frederik Tosin. Ma kunagi noorena maitsesin seda, panin kahvli püsti sinna ja kahvel jäi seisma. Kange õlle kohta täitsa normaalne 2/10

Ivo: Kui ma ei eksi, siis ma olen termo pudelist varem isegi maitsenud seda, seda ma pole varem ostnud. X'i ma ostsin 8 tükki. Õllelõhna on isegi rohkem kui X'l. Siin on kanget seda mingit spirdi värki küll sees. Tead, mis ma arvan, mismoodi me saame siukse õlle, paneme Põhikale 200 viina sisse, maitse on enamvähem sama vist. Räige on küll. Minuarust Presidendi 10 on väga hea käimatõmbamis õlu, et kui sul on näiteks pool tundi aega ja kui lähed mingisse võõrasse kohta, võõras pidu ka, siis pargid auto ära ja lased õlle 3 minutiga ära. Minuarust on palju parem kui X. Seda kannatab juua täitsa. 5/10


 

No comments:

Post a Comment