Thursday, October 11, 2007

Õlletest nr.51 A. LE COQ DISEL


Kuupäev: 11.10.07                                                                                      
Õlu: Disel
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 7,833


Ahti: Piirituse lõhn, pärm on põhjas piiritus on peal. Maitse nagu ongi sellel õllel enamvähem aga hommikul on milline peavalu. Põhimõtteliselt ma arvan, et sellel on mingi seos selle Saku Heledaga, kas siis humal või mingi värk. Muidu on joodav õlu. Ta oli nõksu soe ka. Pärast kui see purk on tühi, tuleb otsaette kõveraks lüüa. Tegelikult on see niimoodi, et kui sul on üks plokk ja kui sa hoiad seda 2 päeva külmas ja siis hakkad seda plokki lahendama, ma arvan, et ühe õhtuga lahendab selle ploki ära küll, mingi 24-se ploki. Ta on kuidagi siuke õlu, et tal kangust nagu on aga ta ei noki, eriti minuarust pähe ei hakka aga samas ta kõvasti paneb pea valutama. Ma arvan, et väga hea. 8/10

Silver: Oh sa kurat. Sitta sõna ei ütle. Töömehe õlu. Diesel on hea, Diesel on kohe väga hea. 7/10

Ivo: Kas siin on tahetud teha Rock'iga sarnast asja ma arvan. Purkides mulle ei meeldi see, et vanasti mõnedes purkides, see putka kaup, kus teinekord ostsid õlut ja teinekord oli suitsutuhka ja mingit pläusti täis. Vaht ja värv on kuidagi kollakad alguses tundus. Täitsa Rock'i lõhn on tegelikult. Kange mehe õlu. Maitse pole küll päris Rock, kuidagi kange on. Ühed asjad, mis mulle meeldivad, on Diesel'i reklaamid. Palju paremad kui see õlu. Aga noh soe ongi natuke kangem. Mitu kraadi see on? 5,2 või? Ma ütleksin, et kui ma jooksin Rock'i ja seda, siis ma vahet ei teeks tegelikult. Kui ma Rock'ist ennast purju jooksin ja saaksin klaasi seda, siis ma ütleksin, et see on ka Rock. Tegelikult on väga hea õlu jah. 8,5/10


No comments:

Post a Comment