Friday, October 19, 2007

Õlletest nr.53 PULS EXTRA LAGER


Kuupäev: 19.10.07                                                                                           
Õlu: Puls Extra Lager
Tootja: Eesti
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 8,33


Ahti: Lõhn on suurepärane, vapustav. Väga hea. Ma arvan, et Puls on siuke õlu ka, et mida rohkem sa jood, seda rohkem maitsma hakkab. Ta on natuke siuke teistsugune õlle, mulle väga maitseb. Täitsa fännan seda. Lõpp on ikkagi veel hea. See on üks minu lemmik õllesi Cuba, Põhiseaduse pilsneri ja Rock'i kõrval. Esimest korda sai proovitud seda mingi 1,5 a tagasi aga vahepeal sai seda päris palju joodud. 9/10

Silver: Õlu on hea. Siuke soliidne. Ei ole mingi püstijala õlu nagu see siin (näitab Põhiseaduse pilsneri peale). Selline lipsuga meeste õlu. Kurat 5% ja üldse aru ei saa. 8/10

Ivo: Ta on nagu Carlsberg, Carlsberg ka mulle algul absoluutselt lõhnapoolet ei meeldinud. Saku Heleda lõhna natuke tuletab meelde. Väga hea on, kange tundub. Ta on hea, tundub selline karge 5 kraadi kohta. Omaette maitse on, mina pole sellega harjunud. Vaata Ahti kui hea vaht on, tavalisel extra lager'il ma pole nii head vahtu näindki. Lõpp oli sama maiguga kui see, mis esimene lonks oli. 8/10


 

No comments:

Post a Comment