Friday, October 26, 2007

Õlletest nr.56 BEAR BEER ICE


Kuupäev: 26.10.07                                                                                                   
Õlu: Bear Beer Ice
Tootja: Eesti, Viru Õlletehas
Kangus: 5,0%
kogus: 2,0
Punkte: 7,0


Ahti: Avame oma esimese plastmass õlle. Noorena ma ostsin koguaeg kaheliitriseid eripruule ja asju. See tuli lihtsalt niipalju odavam aga nüüd enam pole. Lõhn on siuke, et kui sõidad kusagil põldude vahel ja tulevad maalõhnad meelde. Suhteliselt kehv lõhn on. Presku peale on tunne, et ta on lahja. Maitse on sitt. Väga hea ta ei ole. Äkki sellepärast ongi tal see kõrvalmaitse, et ta on tehtud Taani litsentsi alusel. Carlsbergil on ka kõrvalmaitse. Pudeliõllel maitse on siuke terav aga siin on need erinevad maitseomadused segamini juba läinud, et ei tule seda kindlat maitset läbi. Teise kannu puhul see viha maitse on juba ära kadund. Oleks klaaspudelis, siis ta võib päris hea olla. Mida rohkem ma joon, seda rohkem meeldima hakkab. Eks ta ongi siuke lihtrahva õlu. 6,5/10

Ivo: Ma olen kunagi seda isegi ühe pudeli ostnud. Ma ütleks, et traditsiooniline kaheliitrise pudeli lõhn. Pudelis siukest asja ei ole. Niuke suht tavaline. Ma arvan, et siukest õlut peale seda juua on täitsa lust. Lõhn on ikka õllesem. Siin on midagi väga imelikku maitset. Traditsiooniline 2L-ne õlu. Kui sa paned selle siia klaasi siis see on juba suht lahtund. Aga kui sa paned pudeliõlle klaasi, siis gaasid seisavad kauem sees. See juba läheb läilaks. Kusjuures see on esimene Bear Beer, mida me oleme joonud. Täitsa meeldib mulle. 7,5/10


No comments:

Post a Comment