Friday, October 19, 2007

Õlletest nr.54 SAKU ABBEY


Kuupäev: 19.10.07                                                                                                    
Õlu: Saku Abbey
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 5,3%
kogus: 0,5
Punkte: 4,5


Ahti: Ta on selline natuke punakas, vase värvi. Reklaamis nägin, et on punane. Punasest õllest rääkides, siis kunagi oli selline õlu nagu A. Le Coq Red, enam ei ole ja siis oli mingi Football Beer ka, see maksis kosel mingi 4,90. Lõhn on täiesti magus, tuletab midagi meelde. Nagu mingi lahtund maasika limonaad. Sööks nagu vaske ja hammustaks vismutit peale. Räigelt magus, mulle küll siuke asi ei istu, neelad lonksu alla ja siis tunned, et suus hakkab sülg jooksma. Tavalise õllega niimoodi ei ole. Maitse paremaks ei lähe aga lihtsalt harjub ära. Harjub ära aga pask on ikkagi. Ma arvan, et ise ma seda ostma ei hakka. See maksis ka kas mingi 11.- või. Selle õlle kohta ennem ei osanud midagi arvata, et nüüd kui ma arvan, siis ma arvan suht sitasti. Ta on ikka nagu poolsiider nagu mingit D-Light'i jooks. Väga kusine värk on. Õlu ei tohiks niimoodi magus olla, võibolla see ongi mingi dessertõlu 3/10

Silver: Kurat nohu on ka, ei tunne. Käärima läind. Ennekuulmatu. Käib küll kehval ajal. Oleks sõjaajal sellist õlut saand, poleks Leningradi blokaadi ka olnud. On olnud elus juhuseid, kus lihtsalt tuleb võtta ennast kokku, seekord oli ka selline juhus. 5/10

Ivo: Tegelt ma olen suht kindel, et on inimesi, kellele see väga meeldib. Munkade õlu. Ei tea, mulle ei meeldi ka see magus kõrvalmaitse. Tahan joon siidrit, miks ma pean seda siidrit õllega segama. 5,5/10


 

No comments:

Post a Comment