Friday, September 28, 2007

Õlletest nr.50 ABBOT ALE BEER


Kuupäev: 28.09.07                                                                    
Õlu: Abbot ale beer
Tootja: Suurbritannia
Kangus: 5%
kogus: 0,5
Punkte: 5,0


Ahti: Ta ei ole ju tume õlu, ta on punane õlu. Lõhn on küll selline natuke tumedama oma. Maitse mulle nagu päris meeldib. Mõnus, natuke selline omapärane. Enamus ale tüüpi õlled on natuke sellise maitsega nagu oleks läppama läind aga see on nagu väga mõnus. Väga hea õlu, mulle väga meeldib. Kui ta oleks odavam, ma ostaks teinekordki 8/10

Silver: Ma ei ole pikajutu mees,võib teinekord ka juua. Igapäev ei joo aga mõnikord võib 5/10

Marko: Hapu ja siis kui suhu tuleb, siis kohe shhhhhh. Minuarust on see väga halb õlu 2/10

Ivo: Mina ütleks lõhnast, et ma pole veel maitsend aga päris tumeda õlle lõhn on. Mulle ta eriti ei meeldinud. Selline ebamäärane õlu, ma ei tea, kas ta on tume või hele aga mulle nagu maitse ei meeldi 5/10


No comments:

Post a Comment