Friday, September 28, 2007

Õlletest nr.49 PAULANER HEFEWEISSBIER


Kuupäev: 28.09.07                                                                                                          
Õlu: Paulaner Hefeweissbier
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,6%
kogus: 0,5
Punkte: 5,25


Ahti: Alustuseks 2 pointi: Läbipaistvus on olematu, meenutab täielikult õunamahla. Lõhn on täpselt selle õlle moodi, mis mul ükskord seal Russalka juures peale läks. Äkki see Weissbier tähendabki mingit sitta õlut. Esimese asjana on see nisu õlu kohe kindlasti. Ma hakkan juba nisu õlle lõhna ära tundma peale seda kui ma olen mitut nisu õlle joonud. Räigelt gaasiline on. Maitse on täpselt selline nagu oleks kodus õunamahla käärima ajanud aga ta ei ole nii sitt kui Kapuziner. Natuke mõnusam aga suhteliselt nüri maitsega. Omamoodi samas, väga kehv ei ole. Ta on siuke magus ka, pole nagu õllemoodi õlu. Maitse järgi saad kohe aru, et ta pole puhas kristalne õlu selline, vaid siuke hägusem, samas liiga mahe, pole seda õlle teravust. Kuna ta on nisuõlu, siis ta võib olla tehtud natuke teise käärimismeetodiga ka, et pannakse nagu mingit imelikku pärmi siia, mis teebki ta häguseks. Ta on küll hägune aga hea on see, et põhjas pole sadet. Kuna ta on mahe õlu, siis lõpupoole maitse ära ei kadund, samas ka juurde ei tulnud. 5,5/10

Silver: Enam ei taha 2/10

Marko: Pehme, mahe. Mulle meenutab natuke nagu seda punast. Täitsa joodav minuarust. Päris hea, päris hea. 7/10

Ivo: Läbipaistvus on null. Jällegi tasub märkida, et Carlsbergi klaasis aga noh, parem ikka kui mitte midagi. Lõhn on tõesti koduõlle lõhn. Ma käisin Saaremaal, jõime mingit koduõlut, see oli täpselt samasuguse lõhnaga raisk. Meenutab kuidagi siidrit. Õudsalt gaasiline. Maitse on palju parem kui see värvus minuarust. Huvitav kui me saaksime ühe pudeli seda õlut kätte kuskilt ja paneks seisma, ilma et me loksutaksime. Huvitav, kas läheks selgeks. Huvitav, et pähe hakkab küll nagu koduõlu raisk. See on parim nisuõlu, mis ma joonud olen. 6,5/10


No comments:

Post a Comment