Tuesday, September 4, 2007

Õlletest nr.48 ZIGULEVSKOJE SVETLOJE PIVO


Kuupäev: 04.09.07                                                                                         
Õlu: Zigulevskoje Svetloje Pivo
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Lõhn on pask, väga pask lõhn on. Mis see Saksa õlu oli, mis räigelt haises, see oli see sama Kapuziner, mis ma omale peale ajasin, see oli sama lõhnaga, minuarust väga rõve. Maitse ikka nõksu on parem kui Kapuzineril aga mitte väga palju. Tüüpiline nisu õlle, siuke läppama läind nagu siuke niisked sokid oleks kuskil nina all midagi. Ta ei ole lahtund, ta oleks pahaks läind. Võib öelda, et kui ära harjud, siis väga hull ei olegi. Alguses tundus hullem kui harjub ära, tuleb naise suguorgan meelde. Pudeli kuju on siuke suhteliselt haruldane, tulevad meelde mingid vanad arstirohu pudelid, mingid valged läbipaistvad piiritust täis, midagi siukest, võibolla räägin midagi mööda aga vahet pole 4,5/10

Kaido: Lõhn mulle küll ei meeldi, väga siuke, suht siuke hapu lõhn. Nagu halvaks oleks läind. No fakt oleks see, et nagu oleks kuskile kaheks päevaks seisma jäänd. Maitsel ei olegi nagu väga viga. Lõhn on küll siuke kummaline aga põhiline on see, et pole nagu harjund sellise maitsega, et no seda igapäev sa ei joo. Iseenesest väga paha ei olegi. Lõhn on küll sitt aga ei ole selle nisu õllega niipalju kogemusi. Ma arvan, et ega ta ei ole nii väga paha. No iseenesest vaata ta on harjumatu onju aga ma ei ütle paha sõna ta kohta. Pudel on siuke omamoodi lahe ja sildid ja kõik see kiri ja kõik see kujundus ja igatepidi. Lõhn oli sitt muidugi. Harjumatu, nisu õlu onju 6/10

Silver: Esimene ehmatus oli kõige suurem. Mina ennast lõhnast heidutada ei lase. Oleks sutsu külmem, siis oleks hea 6/10

Ivo: Kui õlu seisab siis ta ei lähe halvaks, ta liisub ära. See on nagu kõige parem Vene õlu, mida ma joond olen 7,5/10


No comments:

Post a Comment