Sunday, November 25, 2007

Õlletest nr.59 ZIPFER


Kuupäev: 25.11.07                                                                                                 
Õlu: Zipfer
Tootja: Austria
Kangus: 5,4%
kogus: 0,33
Punkte: 7,5


Ahti: Esiteks on meil zipsti. Zipsti puhul on kohe üks asi, paber peal, paberit ei ole. Ja paber tuli ära ühe liigutusega. Paber tuli väga hästi ära, vot selline peabki olema. Eestlased võtku õppust. Nii teine asi, mis ma panin tähele, nooled on peal, keeratav kork. Keerame lahti. Lõhn on täitsa mõnus õllelõhn, mul on juba isu nii räige, et ma joon selle ühe lonksuga ära. Lõhn on küll väga mõnus. Lõhn on nagu natuke parem aga tegelt pole maitsel ka midagi viga. Leidsin ühe miinuse kohe, siga pisike on ikka, ma võtsin 2 pisikest lonksu ja ma olen siin maal juba. Siukse kujuga ei olegi nagu tarbind ennem. Tsekki ei vaadand aga päris kallid ka, üks oli vist 15.- ja teine 17.-. Vaata ta oli küll jahe aga ta ei olnud külm aga mul on tunne, et mida lõpu poole ma jõuan, seda rohkem ma tunnen, et kuidagi vesiseks hakkab ära minema. Et see on võibolla tingitud, et ta natuke soojem oli. Kes teab kaua ta seal Maxima riiulis seisnud on. Kui ma selle õlle purki vaatan, siis ta jätab alati sellise imeliku mulje. Aga ütleme nii, et väga positiivselt üllatas. 8/10

Ivo: Vaata meil käib alati närvidele see paber aga kui siuke asi nagu siin on olemas, siis on väga super ju. Õllelõhn. Päris õllelõhn on jah. Tegelt õudsalt tuletab meelde seda a'la Tsehhi õlut. Tal on ka selline spetsiifiline terav omapärane maitse ja niuke, üldse Budweiser'id ja mis me joond oleme. Järelmaitse on huvitav. Muidu on siuke päris tore. Täitsa mõnus on. Ma ütleks, et minu põhi punktid tulevad just selle pudeli ja keeratava korgi eest ja tähendab selle paberi eest. Et niukest paberit pole varem old. Aga ma nii väga selle maitse fänn ei ole, seda ütleks, õlu kui selline. Kui siia pudelisse pandaks Põhiseaduse Pilsner'it, siis ma annaks vist isegi 10. Pudel on väga super. 7/10


No comments:

Post a Comment