Thursday, November 29, 2007

Õlletest nr.61 PULS JÕULULEGEND



Kuupäev: 29.11.07                    
Õlu: Puls Jõululegend
Tootja: Eesti, Puls Brewery
Kangus: 5,4%
kogus: 0,5
Punkte: 7,375

Ahti: Test 31. Pleiss on ikka sama, mis alati, see on juba koduks saanud peaaegu. Kuna pühapäeval on tulemas 1. advent, hakkab jõuluaeg pihta, siis hakkame meie ka jõuluõllesid jooma. Esimeseks on siis Puls Jõululegend, mida ma nägin ka esimest korda. Avame. Mõnus siuke tumeda õlle lõhn tuleb kohe välja. Mul tuleb sellega see meelde kui lähed kohta, kus elavad vanad inimesed ja on selline niiske kopitand lõhn. Ta ei ole küll päris siuke aga natuke siuke. Pulsi maitse on kõvasti juures, see mis tavalisel Pulsil on. Väga küll aru ei saa, et ta erineb aga mitte väga palju. Tal on seda Pulsi teravat maitset juures aga natuke mahedamat aga seda, et ta tume õlu on, seda nagu maitsejärgi küll väga aru ei saa. Tühja kõhuga nokib küll. Viimane lonks ei olnud päris nii hea kui alguses oli. Viin on põhja vajunud. Aga ütleme nii, et alguses oli päris hea. 7/10

Kaido: Nii, mis ta mul siis on. Puls Jõululegend, ohoh, midagi uut. Silt on küll vägev. Oot ma nuuskaks nina tühjaks. Leiva lõhna on tunda. Siuke mõnus leiva lõhn on. Nii proovime siis. Maitse on ka nagu leiva niukene. Siuke päris greftine tundub. Jah, et nagu kõditab kurku ühesõnaga. See nagu meenutab neid minu kangesid õllesid, mida ma koguaeg joon ühesõnaga. Väga hea õlu on, mulle täitsa meeldib.
Ainuke mis mulle ei meeldi, on silt, pudel meeldib. Väga hea õlu tegelikult, siukene mõnus õllelõhn, õllemaitse, kerge siukene, lõpp oli ka päris hea, pudel on siuke päris laheda kujuga, silt ei meeldind mulle. Sildi pealt võtam kohe 0,5p maha. 8,5/10

Silver: See ongi vedel leib. Mekib küll. Ikka see sama leib, mis enne oli. Ei midagi uut. Selline kallil jõulupühal, siis võtad tead, siis kuuse all jood seda õlut. Siis ta on hea küll aga puulõhkumise kõrvale kurat ei võtaks, liiga ränk. 6/10

Ivo: 5,4 see on tavalise jõuluõlle kraad. Lõhn on küll kahtlane, tundub väga kange joogi lõhn. Kuule päris hea ju. Leivakas on tugev. Ma ei ole küll eriti tumeda õlle fänn aga see on küll väga hea. Ei ole seda, mis tumedal õllel on, väga mõrkjat maitset teinekord. Väga hea. Rõhutan ikka seda järelmaitset, mis tuleb peale seda kui sa neelad ühekorra alla ja siis sa neelad nagu ühekorra järelneelamise ja siis tuleb niuke mõnus leivakas. Ja see, et nokib ka on pluss õlle juures, miks me teda muidu joome. Polegi ühtegi jõuluõlut nii suure lonksuga lõpuni joonud. Väga hea tume õlu on. Puls on üldse hakand viimane aeg meeldima. 8/10


No comments:

Post a Comment