Sunday, November 25, 2007

Õlletest nr.60 FOSTER'S


Kuupäev: 25.11.07                                                                                                               
Õlu: Foster's
Tootja: Austraalia
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 7,0


Ahti: Millegipärast ma arvan, et selle õlle (pudeliõlle) maitse on natuke parem kui purgi oma, plekimaitset siin ei ole. Kurat see on kehva äärega, ma ei taha seda pudelit lõhkuda. Zipfer oli rohkem sellise mõrkja õllelõhnaga, see on nagu selline mahedam, premium õlle tüüpi. Lõpp on ka vähem tunda kui teisel, teisel lõi kohe tugevalt välja. Samas ma ütlen, et maitse oleks nagu õllel aga kui õlu on suus, on selline tunne nagu suu oleks mannavahtu täis. See esmapilk küll ei vasta ootustele, olgem ausad. tead mis ma panen tähele vä? Esimene õlle nagu millel on kreekakeelsed tähed ka. Aga ikkagi ma arvan, et mulle ei meeldi see, et kui ma seda suhu võtan, siis mu suu oleks nagu svammi täis. Ta on küll parem kui Frederik. 5,5/10

Ivo: Kuhu on kadunud Austraalia õllel känguru pilt?  Ja ongi vä??? Ha-haaaaa. Ma mõtlesin, et Austraalia peab ju olema alati seotud känguruga. Tegelikult ma ütlen ausalt, et Fosters'i testimist ma olen oodanud päris pikka aega, iseasi, kas ta ootustele vastab, selles ma ei ole nii väga kindel. Tahaks nagu Kaido öelda, et mul on natuke nohu. Tegelt maitse on päris niuke mõnus. ütleme ausalt, et see pole nagu päris õlle maitse, tuletab natuke meelde D-Light'i ja Saku Ice'i segu. Pohmakaga võib täitsa juua. Aga mulle meeldib see õlu, päriselt ka. Ma ei tea, ta on siuke mõnus. Valge pudel, tuletab natuke Special'it meelde. Ses mõttes, et mul midagi halba pole öelda, vaht püsib, pudel on valge, mis mulle ei meeldi, see on ainuke miinus üldse selle Fosters'i juures. Mulle ei meeldi valge pudel, ma ei tea miks, valge on nagu ahistav kuidagi. Tegelt ma ütlen seda, et Fosters täitsa vastas mu ootustele, midagi sellist ma kujutasin ette. 8,5/10


No comments:

Post a Comment