Tuesday, June 23, 2009

Õlletest nr.190 KRÕNITSA LJUKS



Kuupäev: 23.06.09
Õlu: Krõnitsa Ljuks
Tootja: Valgevene
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 4,75


Ahti: Kui ma seda korki vaatan, siis see kork meenutas mulle midagi. Kui ma vaatasin ühtepidi, siis see meenutas mulle seda praami, vaatasin teistpidi, meenutas Kihnu Virvet. Krõnitsa. Tead mis, kui ma ei oleks kindel, et see on õlu, siis ma arvan, et see oleks õlu. Võibolla siukse tugevama lõhnaga on lõhnapoolest, maitsepoolest on sama mis premium. Kui ma mõtlen selle eilse Puls Classic'u peale, see maitse on ikka natuke tummisem. Ma mõtlesin, et sinine on pilsner aga tundub, et ta päris pilsner ikka ei ole. Mingi vahepealne lake. Ma kipun juba mõtlema, et need õlled mis me teinekord täispeaga testime pärast mingit paaripäevast tsüklit, et need tuleks kunagi üle testida ja siis tuleks võrrelda neid hindeid. Et see ei ole adekvaatne hinne, mis me siin praegu anname. Samas oma klubi, omad reeglid, ise teame. Ma tahtsin öelda seda, et varem ma siin kurtsin, et mul on pissihäda onju aga näed enam ei ole. See võttis pissihäda ära. Aga mida lõpupoole ma jõuan, seda rohkem ma tunnen, et pigem on piss siin pudelis, mida ma joon. Maitse on sama. See on nii soe ka. Ma arvan, et kui see ja roheline oleks mõlemad külmad, siis nad oleks suht sarnased õlled. 4,5/10

Ivo: Ma ütleks, et lõhn on Baltika. Ma ei tea miks aga mul tuli silme ette Ziguli. Tegelikult mulle tundub, et see õlu on tehtud natuke eemal Moskvast Permi veest. Niuke puhas Permi vesi. Ma ütleks, et ega see maitsemeel tühi pole muutund. Need 2 õlut on suht erinevad. See on juba teine Krõnitsa täna. Et ma arvan, et kui neid oleks rohkem kui 2, siis ma ei jaksakski lugeda. Minumeelest see teine oli väheke parem. 5/10




No comments:

Post a Comment