Tuesday, June 23, 2009

Õlletest nr.189 KRÕNITSA EKSPARTNAE



Kuupäev: 23.06.09
Õlu: Krõnitsa Ekspartnae
Tootja: Valgevene
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 5,75


Ahti: Krõnitsa, roheline. Me oleme "Liisi" peal. Tead ma ei saa mitte midagi aru. Nojah on nii mõnigi õlu ennem joodud, eks ta siuke ei tundu see enam päris see, mis ma arvan kui poleks ühtegi õlut ennem joonud. Imelik õlu. Ma ei tea, ma ei oska mittemidagi öelda. Ma olen lihtsalt niivõrd rumal selle õlle kohapeal, ma ei oska mittemidagi öelda. Võibolla ma olen lihtsalt liiga palju enne alla võtnud ja ei tunne enam hästi maitset. Mõtlen ja mõtlen ja mõtlen ja ikkagi ei oska mittemidagi öelda. Pika mõtlemise peale sain sellest jagu lõpuks. Ja niipalju ma nüüd lõppudelõpuks oskan öelda, et algus oli ikka tunduvalt parem. Et ma ei tea, kas ta läks soemaks või mis aga lõpp läks suht läilaks ja maitsetuks, et ma panen talle 4,5. 4,5/10

Ivo: Kusjuures me oleme hetkel Pärnus ja hakkame liikuma Kihnu. Ma ei oska sulle isegi pakkuda normaalset kohta, kus saaks filmida. Vaata sinna, japs. Aga mis ta kraad on, 5,2. Seda on tunda jah, et ta on ikka natuke rohkem kui lihtsalt mingi 4,5. Tegelt ma rõhutaksin seda, et siin väga tunda ei ole, et ta on nagu vene õlu. Näiteks eilse õlle kohta minuarust oli rohkem tunda, et on nagu vene õlle moodi. Aga see on üllatavalt hea. Minuarust on vene õllekohta selline suht omapärane maitse, sest vene õllel on alati niuke teistsugune niuke asi küljes. Parandame, Valgevene. Kusjuures seda mõtlesin ka mina, et ega siin ei ole tegelikult midagi väga mõelda. Et suhteliselt tavaline õlu. Ja et ta Valgevene on, seda parem minumeelest. See on niuke imelik õlu, et minuarust on täiesti tavaline. Kui üldse saab õlle kohta tavaline öelda. Täpselt nagu Rock aga Rock on ikka teravam või olen ma oma maitsemeeled ära joonud, sest ma jõin eile terve õhtu Rock'i. Aga mittemidagi erilist tegelikult, ausalt. Mina tunnen sellest õllest ära hästi palju Eesti õlledele omaseid maitseid. Näiteks nagu Saku Rock'ile, Alexandrile jne. Ja ma leian, et se etgelikult ei ole väga halb õlu. Lihtsalt halb on see, et Valgevene kui selline nii kaugel seda pruulib. Ega ei saa öelda, et ta hea ka oleks aga ei saa öelda, et halb oleks. 7/10




No comments:

Post a Comment