Monday, June 22, 2009

Õlletest nr.187 PULS CLASSIC



Kuupäev: 22.06.09
Õlu: Puls Classic
Tootja: Eesti, Puls Brewery
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Trastanud paber rsk. Lõhn on nagu õllelõhn kohe. Klassikaline õllelõhn. Ja premium õlu. Soe niigu karu kusi. Isegi soojana ei olegi kõige hullem maitse. Täpselt 5 kraadi. Ma ei oska öelda, ta on siuke, ta meenutab siukest kergelt vlismaa, Saksa kergelt mahedat õllet või nagu on meil siin Heinekenid ja Carlsbergid ja kuidagi nagu natuke vähem leivakat aga samas nagu mingi sarnasus pehme mekiga on olemas. On üritatud saavutada siukest tõesti klassikalise õlle maitset. Et mingil hetkel kui ta oleks külm, ma võibolla ütleksin, et selline peabki õlle olema, siukse maitsega. Ta on liiga nagu tavaliseks muudetud, midagi ei kutsu nagu väga palju jooma. 6/10

Ivo: Puls Classic musta sildiga. Poes mina pole veel seda müügil näind. Ma vist pean Bock'iga lahti tegema. Lõhn on päris hea. Lõhn on väga mahekas. Teine Puls'i õlu, mis ei meenuta absoluutselt Puls'i. Kui ei tea, et see Puls on, ma ei ütleks, et see Puls on. Tõesti niuke mahekas on, mulle nagu natuke meenutab Ice'i. Aga väga ilus kuldne värv on. Äkki ta ongi Ice. Mida ta topib seda paberit peale nagu vähe oleks seda paberit igalpoole peale pandud. Ei ma halba sõna ei ütleks, samas midagi positiivset ka ei ole öelda. Et jah selles õlles tunda natuke sellist juba klassikat, mida Puls on tahtnud selle õllega inimestele edastada ma arvan. Mind jätab suht külmaks, sest et mulle ei meeldi eriti selline ice õlu ei meeldi, ma ei tea miks. Mulle on hakanud siuksed kerged mõrkjad õlled meeldima, janukad. 6/10




No comments:

Post a Comment