Monday, June 22, 2009

Õlletest nr.188 KRÕNITSA MOTSNAJE



Kuupäev: 22.06.09
Õlu: Krõnitsa Motsnaje
Tootja: Valgevene
Kangus: 6,5%
kogus: 0,5
Punkte: 3,5


Ahti: Ma arvan, et see on tume. Kas see võib olla tume õlu. Ups, ma kraade ei märgandki vaadata. Jah oleks ma seda teand, ma oleks teist värvi võtnud praegu. No kurat roheline ja sinine on veel kotis ju. Ütleme niimoodi, et sa saad kergelt aru, et tegemist on kange õllega, kerge spirdi maitse hakkab pikapeale lööma. Muidugi mitte nii hullult kui mingil Saaremaa X'il onju. Eksklusiivne esindaja maaletooja OÜ Beniit. Ei ole eriti väga minu maitse. Mulle pole kunagi need kanged õlled nagu istund aga igal kangel õllel on minu jaoks on see kui neelad ära kui algus on enamvähem aga natukese aja pärast see alko maitse hakkab suhu tekkima. Sellepärast mulle need absull ei meeldi. Kõik mis üle Rock'i 5,3 hakkab minema, see on minu jaoks juba kange õlu, et mulle nagu eriti ei istu. Nii, sellesmõttes tüüpiline kange õlu, et mida põhjapoole sai, seda tugevamaks see spirdi maitse seal jääkmaitsena jäi. Viimane lonks oli ka siuke, et nagu tahaks pealejooki saada. Ei jah, rohkem ei osta, kohe kindlasti ei osta. Maksis rohkem ka kui mingi Bock. 2,5/10

Ivo: 6,5 kraadi, vaata tagant. Vaata milline vaht on. Vaht õudsalt hoiab oma kuju vaata. Valgevene on juba natukene parem kui lihtsalt Moskva. Ohhohoo. Siin on kohe tunda, et kraad on taga, samas kui alla neelad, siis natukese aja pärast tunned seda alkoholi. Aga minuarust maitse oli palju parem kui näiteks siin Eesti 7,5 kraadistel õlledel. Aga parem on juua küll. Aga vaata valgevene ja vene keel erineb ka natuke, näed Ahti, i on ikka punktiga nagu eestikeele i. Ütleme, et tegelikult sellepärast peaks andma just mõnevõrra rohkem punkte kuna ikka Valgevene. Valgevene saab jah Venemaaga sama halvasti läbi kui Eesti, ma arvan, kui mitte halvemini. Suhete värk, sõbrad peavad kokku hoidma. Ei aga maitse poolest täitsa enamvähem. Vaata seda peab hindama nagu kanget õlut. Ma nägin läbi pudeli ühte silti, vene maksumärk. Oh ütlesin enne, mis ma ütlesin positiivset aga tegelikult on ikka tõsine jah. Mida soemaks läheb, seda sitemaks läheb. See on iga õllega nii. Aga tegelikult, mis on positiivne, on selle asja juures see, et minuarust tuleb võrdlemisi vähem alkoholi kui nendel Bear Beer'udel, mis me joond oleme, noh ärme räägi nendest Elektra Kange'test ja asjadest, see oli ikka tõesti solk. 4,5/10




No comments:

Post a Comment