Wednesday, June 17, 2009

Õlletest nr.185 SCHÖFFERHOFER KAKTUSFEIGE



Kuupäev: 17.06.09
Õlu: Schöfferhofer Kaktusfeige
Tootja: Saksamaa
Kangus: 2,5%
kogus: 0,33
Punkte: 1,0


Ahti: Kaktusfeige. Ütleme nii, et mul pole ühegi õlle kohta sellist eelarvamust nagu nisuõlle kohta. See on nisu õlu maitsega, hmm-hmm. Tuleb meelde kohe see sidruni Zipsti. Sidruni lõhnaga jälle. Wao. Täpselt nagu, hullem kui siider. Tahad sa kõige lahedamat asja teada või, 2,5 kraadi. Nisuõlle mix ja kaktuse limonaad. Esiteks 2,5 kraadi ei ole õlu, põhi mulle tundub nagu ma jooks käärima läinud maltoosat, millel on suhkrut sisse pandud. Pärast Kapuzineri pole mulle elu sees midagi hullemat suhu sattunud. 0/10

Ivo: Nii, mis number test, 92 vist. Meil on viimasel ajal kombeks teha iga kuu aja tagant üks test. Vale õlu, mida esimesena januga juua. Ja see on veel mix ka, õlu koos herbidega. Huvitav on see, et joomise ajal sa tunned, et on hästi hästi magus. Seda õllemaitset on tunda natuke aga seda on siin kõige vähem nendest komponentidest. See on karastusjook rohkem, vaata gaas on sees ja niuke Fanta. Järgmine kord kui ma rattaga sõitma lähen, siis ma panen seda joogipudelisse. Jah ja ongi nii, põhja jääb hägu. Nisuõlled ongi siuksed old jah. Kapuziner oli ka siuke. Jah pole päris viga. 2/10





No comments:

Post a Comment