Friday, October 16, 2009

Õlletest nr.201 LICHER PILSNER



Kuupäev: 16.10.09 
Õlu: Licher Pilsner
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,9%
kogus: 0,33
Punkte: 6,5


Ahti: Nii, test.100, juubelitest, juuuuuuuuu. 4,9, peaks mainima, et pilsneri kohta päris hea kraad. Täitsa mõnus õllelõhn. Kergelt nagu nõudepesuvahendi maitset on tunda. Muidu õlu on väga hea aga järelmaik on, et natuke oleks Fairy't hulgas. Päris siuke mitte väga viha aga kergelt mõrkjas ja viha. Tegelt on olnud nagu väga märkjas ja siis on pandud natuke Fairy't hulka. Peaks mainima, et ammu pole ükski õlu nii kiiresti läind. Aga see ei läind mul sellepärast kiiresti, et ta väga hea oleks aga mitte ka sellepärast, et väga kehv oleks. Mulle see järelmaik ei maitse. Aga mõrkjad mulle meeldivad tegelikult. Taga on mingi ökotest vä. Mingi ökotesti auhinna saand vist. Ta on omapärane, ta on teistest erinev tõesti. Kui ma oleks Mihkel Raud ja hindaksin superstaari, siis ma paneks talle raudselt 16 punkti kuna ta on omapärane onju. Mina pole Mihkel Raud ja see pole ka superstaari õlu. 5/10

Ivo: See on huvitav, et nendel Saksa õlledel on jube ilusad korgid, et korkide peale pannakse räigelt rõhku. Aga see ongi, et iga pisiasja nimel näed vaeva, siis lõpptulemus on ka hea. Hea kooslus on tehtud mõrkjale õllele, ta on mõrkjas ja hästi huvitav, natuke nagu niuke krobeline maitse aga samas on pandud siia juurde niuke huvitav maitse. Õlledele pannakse auhindadeks münte peale onju, vaata mis siin on, loss on peal. See on vist pigem mõis. Ma arvan, et see on üks mõisahärrade õlu. 100. õlu. Väga hea. Ta on täpselt nii mõrukas kui mulle meeldib. Kujundus on ilus. Äkki tõesti nad pesevad neid pudeleid läbi mingi kange pesuvahendiga. Eesti piiri ääres võetakse kork maha, pannakse midagi purts sisse ja pannakse kork peale. 8/10




No comments:

Post a Comment