Friday, October 16, 2009

Õlletest nr.199 STAR PREMIUM



Kuupäev: 16.10.09
Õlu: Star Premium
Tootja: Kreeka
Kangus: 4,5%
kogus: 0,33
Punkte: 6,75


Ahti: Kreeka Star. Niisiis esimene Kreeka õlu nagu ma aru saan. Aga Kreeka on suht lähedal Egiptusele ja Egiptuse Sakara oli päris hea, et äkki on see ka hea. Nimi on ka sama, sarnaseid tähti on palju, S ja A. Mitu kraadi on, 4,5. Maitsest saab aru, et ei ole Eesti õlle. Ta meenutab jälle mingit õlut, mida me oleme joonud aga kui 200 tükki ära testida, siis tahes või tahtmata hakkavad üksteist meenutama. Aga iseenesest pole väga viga. See ei ole nagu see Tsehhi õlle maitse ka. Tegelt Kreeka on siuke koht, mille õllekultuurist ma ei ole mitte midagi kuulnud, ma tean, et seal on veinikultuur. Peaks mainima, et tegelikult on täiysa joodav õlu. Mõnusalt külm ka, paras januõlu. Kui pidevalt jooks, siis harjuks täitsa ära. 7,5/10

Ivo: See on hea, et ta on külmas old. Oleks praegu võtt toast kaasa, oleks soe olnud. Näe Star, üks täht, muidu oleks kaks tähte, oleks Stars. Se on ikka pehmem ja magusam. Kas Eesti purgil see kael on peenem. Ma kogusin kunagi purke ja siis näiteks Karjala purgid olid kõvast metallist ja kael oli ülesse välja ja siis millalgi hakkasid tekkima need praegused kitsa kaelaga. Praegu mul on janu ka, päris hea. 4,5 kraadi on niuke ehtne janukas. Ei ole väga maitset. Niuke mõrukas pehmem õllemaitse. 6/10




No comments:

Post a Comment