Friday, October 16, 2009

Õlletest nr.202 LICHER EXPORT


Kuupäev: 16.10.09
Õlu: Licher Export
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 5,0


Ahti: Nii, 100. testi teine õlu. Eelmine oli Licher Pilsner, see on Licher Export, selle võin ära öelda, et silt on täpselt samasugune, aastaarvud ja need kirjad küljepeal kõik on ka samad, ainult, et siin on Export pilsner'i asemel. Aga daipohh kui sellel on ka nii nagu meie export õlledel, et kui muidu on mingi 5,5, siis expordil on 5,2 aga põhimõtteliselt ma arvan, et see on sama point. Lõhna pole üldse nii palju kui sellel Pilsneril. See on mõrudam. Tegelt ma arvan, et sama mõru aga temal ei tule seda Fairy järelmaiku kergelt. Tal on lihtsalt täpselt see mõrkjas maitse. Ütlesin ma selle eelmise õlle kohta mis ma ütlesin, et see vastik Fairy maitse, teadsa see õlu ei meeldi mulle isegi niigi palju. 4,5/10

Ivo: Esimese asjana tundub kohe, et õlu on natuke gaasilisem, mulle tundub. Järelikult on gaas sees. Erinevus on sees küll jah. Samas suurel pudelil see mõis tundub ka suurem. Päris hea õlu. Väike on teravam ja saab parema maitse efekti. 5,5/10



No comments:

Post a Comment