Sunday, July 19, 2009

Õlletest nr.196 STALLHAGEN III



Kuupäev: 19.07.09
Õlu: Stallhagen III
Tootja: Ahvenamaa
Kangus: 4,5%
kogus: 0,33
Punkte: 6,25


Ahti: Nii, slow beer, see on maailma kõige aeglasem õlu. Ma ei tea, kas see on aeglase toimega või mille pärast see aeglane on, et ta on aeglane õlu. Käsitsi tehtud. See on tume õlu või ei ole. Tead mis mul praegu esimese laksuga meelde tuli, hapukurgi vedelik. Kergelt siuke hapukurgi mekk oleks nagu juures küll. Tõesti see on siukse hästi huvitava maitsega õlu. Ei ole halb. Hommikul pohmakaga võib see päris hea olla. 6/10

Ivo: Näe tuulekäes kukkus kork maha. Ütleks nagu tegelikult viga pole. Mul on liiv ikka hammaste vahel. Minuarust see on, ma ütleksin lihtsalt, natuke teise maitsega. Õlu on iseenesest täitsa hea. Ta on selline soojemapoolne. Hand made, uskumatu ja tehaksegi käsitsi õlut. Ei saa võrrelda teiste õlledega, suht omamoodi. Tegelt mul pole selle õlle kohta ühtegi paha sõna öelda. 6,5/10




No comments:

Post a Comment