Saturday, August 22, 2009

Õlletest nr.197 BAUSKAS ALUS



Kuupäev: 22.08.09
Õlu: Bauskas Alus
Tootja: Gaisais Alus, Läti
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Vanamehe pildiga õlu. Ma arvan, et viie õlle pärast tundub se vanamees täpselt Savisaare nägu. Oota mis firma se on nüüd siis. Bauskas Alus. Õlled on teise maitsega praegu. Mul sai eile õhtul alles üks kahenädalane tsükkel läbi, kus ma ühtegi õlut ei joond. Nüüd on õlled hoopis teise maitsega. Täitsa mõnus on. Kergelt on kibekas. Nagu ma mainisin, üks paremaid Läti õllesid, mida ma joond olen, omastarust. Muidugi lõpp läks jälle siukseks nagu nad ikka lähevad. Alguse ja lõpu vahe on tegelikult päris suur. 6/10

Marko: Roostes metall. Mulle meeldib pudel ikka. See torkas silma. Pudelit nägin, siis ma mõtlesin kohe, et peab teise veel otsima ja ühe õlletesti tegema. Ma arvan, et ta oleks mingi 4-nda 5-nda pudelina täitsa joodav. Esimese õllena nagu valiks midagi muud. 5/10

Ivo: Näe isegi Moskvast on saadud üks auhind. Moskva pole Eesti õllele küll vist auhinda andnud. See on nüüd siis mingi kolmas tootja või, enne olid meil Aldaris ja Cesus, see on Gaisais. Mõrkjas. Nagu oleks natukene magus ja siis see magus on selle mõrkjaga üle löödud. Väga hea on, väga lahe. Saaks Läti keelest aru, siin on kindlasti midagi väga tabavalt öeldud. Aga vaata kus on temperatuuri vahe +2 - +20. 18 kraadi on kõikumine, mis on lubatud. 1. oktoober kaotab säilivuse, see on siis mingi 2 kuud. Aga näed, all on 1981, ikkagi vanem kui meie Rock. Siiani oleme joond mingi 4 Läti õlut. Ausaltöeldes nendes ma olen pidanud suht pettuma, kõik nad on olnud suht lake. Aga see on tõesti hea. Pole õhtul midagi söönd ka, et lihtsalt hakkab vist paremini sarve. Vaatasin, et 4,8 tavaliselt ei hakka, et mis toimub. Maitse tuletab meelde, et midagi sarnast on tumeda õllega, tumedama õllega. Niuke mõrkjam ja natuke nagu tummisem kergelt. Väga hästi õnnestunud. Kujundus on väga ilus. 7/10




No comments:

Post a Comment