Sunday, July 19, 2009

Õlletest nr.193 OETTINGER PILS



Kuupäev: 19.07.09
Õlu: Oettinger Pils
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,7%
kogus: 0,5
Punkte: 7,0


Ahti: Saksa õlu. Marke original. Original German beer. Lahti tuli ilusti, see on positiivne. Meil pole vist ühegi testi ajal nii kõvat tuult olnud. Ma juba ka terve hommiku ootasin, millal ma saan õlle ükskord lahti teha. Sai ju ka eile natuke võetud. Natuke vihakam pilsner kui tavalised pilsnerid on, see mulle meeldib. Täitsa hea õlu on. Mul nagu esmamulje on väga positiivne. Peaks mainima, et selle õlle puhul, ma pole veel ühegi teise õlle puhul niipalju liiva omale alla joonud. Aga vaevalt, et seda õlle süüks saab panna. Ei tegelt on täitsa asjalik siuke, mõnus siuke teise päeva õlu. 7,5/10

Ivo: See on Co-Marketi õlu, Co-Market on huvitav pood, sest sealt saab huvitavaid õllesid. Näed kohe on kiri peal, et Original German Beer. Muidu ma ei teagi, et see Saksa õlu on. Üsna niuke tavaline kergelt niuke vihakas õlu. Tundub siuke Säästumarketi tüüpi keti õlu. Täitsa joodav. Tegelikult päris joodav. Ma ütleks, et ta on natuke rohkem isegi kui keskklassi õlu. 6,5/10




No comments:

Post a Comment