Saturday, January 31, 2009

Õlletest nr.169 HOLBA PREMIUM



Kuupäev: 31.01.09                                                                                                                             
Õlu: Holba Premium
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 4,0


Ahti: See t*rastand paber rsk. Kätte ka ei saa, topi või m*nn vahele. No näed, no ei tule ära noh. Krt no viska või õllepudel maha puruks, no ei saa kätte. Äkki ma pean lahti tegema, tuleb paremini. No ei saa kätte, see on hullem kui A. Le Coq Premium. Pärast sul on suu täis liimi ja paberit ja katsu siis õllemaitsest aru saada. Siit ma võtan kohe 3 punkti maha. Lõhn on kohe nagu mingi tsehh. Mis maa ta on siis. 5,2 volli. No ongi Tsehhi noh. No tüüpiline, selle tunneb kohe lõhnast ära. Päris viha. No ta on tüüpiline tsehhi, ta on viha. Tsehhi õlled on vihad. Mõrkjas ja vihakas siuke. Aga see on ka kõik, selles mõttes, et mitte midagi muud siit küll välja ei loe. Suht tavaline kusi. Selline, kuidas ma ütlen, lihtsalt kibe ja mõru vesi. Ütleme nii, et ma olen hullemaid saanud aga tsehhi õlledest, mis me oleme joonud, ta on üks sitemaid. Isegi see oli parem, mis me seal Emajõe ääres Madisega tegime, see oli soe vaata. Isegi soe oli parem kui see. 3/10

Marko: Lõhn on palju rammusam kui eelmisel, ikka noh mehe moodi. Nojah. Miks ta niipalju surisema paneb, eriti karm kuidagi. Tume nagu selline kuidagi. Tundub väga selline jah puhas leib ja kange. Aga palju siin kraade on siis. 4 vä. Ja see teine oli viis. Kurat, tüngakas. Ta on ikka selline vägistamine natukene. Need idaranniku õlled ongi sellised imelikud kuidagi. Ma kujutan ette, et mina kui sellise väikse kogemusega tsehhi õlle jooja eks, kujutan ette, et tsehhi õlle tava ongi selline, et see maitse ei kaogi ära, vaid kaob ära selline, vaid kui ma võtan lahja õlle, lahtub ära, tekib vesi. Kui ma võtan selle õlle, siis lahtub ära see osa, mis on nagu see nõrgem pool. See tugev, mis annab iseloomu, see jääb järgi. Ja tekib mõru vesi. Aga sellesmõttes mulle jälle meeldib, sest sellel maitse kestab lõpuni. Mulle ei pruugi see maitse meeldida aga tal on see maitse olemas. 5/10

Ivo: Kuulsid paberi häält. Niuke krõbin nagu päkapikud krabistaks kuuse all. Aga samas kui tõmbad selle korgi koos paberiga ära, siis on päris enamvähem. Mis värvi see on, hele ikka. Hele jah. Wohooh. Mulle eriti ei meeldi siukse maitsega õlled. Seda on võibolla hommikul hea juua, vaata siis kui hambaid ei pese, see maitse nagu kaalub üle selle s*tase suu. Mis tähandab huvitav Holba. Ei tea, ei ole õrna aimugi. Jutt ei tule väga pikk. Paras punnimine. Lõpp läks minumeelest paremaks, noh me jäime rohkem purju aga algus oli väga halb. Tahtsin algul väga halbu punkte panna. Aga nüüd ma panen natuke rohkem. Ta on mõru vesi jah. Janu võtab hästi ära kindlasti. 4/10




No comments:

Post a Comment