Sunday, January 18, 2009

Õlletest nr.164 ALDARIS PILZENES



Kuupäev: 18.01.09                                                                                                       
Õlu: Aldaris Pilzenes
Tootja: Läti
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Esimene test kui üle pika aja. Kaisa juures viimati tegime. Niukest pikka pausi pole meil testide vahel old. Kõige pikem oli 3 nädalat või oli kuu aega eelmine aasta. Aldaris Pilzenes see peaks olema võrreldav Eesti Presidendi pilsneriga tegelikult. Aga noh peaks olema. Isegi vist on ka. Kibekas aga täitsa mõnus. Mulle täitsa siuksed kibekad õlled meeldivad. Pole üldse paha. Ma ei tea, kas see tuleb sellest, et mu maitsemeel on natuke nüristunud aga suht joodav õlu on tegelikult. Mulle nagu täitsa meeldib, tal ei ole siukest, ma olen joond seda Läti õlut enne ka, Cubat ja mingit Läti õlut veel aga samas on siuke imelik kõrvalmaitse, saad aru, et ei ole Eesti õlu aga no sellest väga ei loe välja, et Eesti õlu ei ole. 1865. Ei täitsa mõnus. Mulle täitsa istub. 6,5/10

Ivo: Ja nüüd see pidulik hetk lõpuks. Tegu on mingisuguse Läti õllega. Läti mõistes võib Aldaris olla sama suur kui meil Saku umbes. Kindlasti on. Päris niuke kibekas. Õudsalt kibekas aga mina küll ei ütleks, et ta pilku on. Tal ei ole üldse seda pilsnerile omast mahedust. Aru saada muidugi, et ta on suht niuke vaata lahja noh. Muidu ilus pudel. Nagu vanadel veneaegsetel õlledel oli see odra pilt siin peal. Iseenesest see pilku on natuke huvitavam kui ta niuke mõrkjam on. Et tal kraadi ei ole, muidu on siuksed mõrkjad kanged õlled onju aga kui ta on niuke lahja vesi ja mõrkjas, siis on mõnus. 1865, 45a hiljem kui tehti Saku Õlletehas. Ma arvan, et Aldarise mehed see 45a jõid Sakut. Mul tuleb selle odraga meelde vanad õlled, kus oli see tüübi moll oli peal ja käes olid odrad. Mulle meeldib täitsa see õlu. 7/10




No comments:

Post a Comment