Friday, January 30, 2009

Õlletest nr.167 SAKARA GOLD



Kuupäev: 30.01.09                                                                                         
Õlu: Sakara Gold
Tootja: Egiptus
Kangus: 4,0%
kogus: 0,5
Punkte: 8,25


Ahti: Hakkas kohe silma, preservatiivivaba õlu. 4 kraadi, nagu Cuba. Alõhn on hea, lõhn on hea, täitsa õllelõhn on. Wooh, see on hea õlu. Vot see on hea õlu. Nii head õlut pole ammu joonud. See meenutab ühte mingit tsehhi kvaliteetõlut minumeelest natukene. Natuke tsehhi moodi. Aga ei, väga hea õlu on. Nii head õlut pole ammu saanud. Minumeelest see ongi suhteliselt siuke õlu milline õlu peabki olema, muidugi natuke võiks olla seda maitseteravust rohkem. 9/10

Ivo: Non preservatives on peal. Mis selle nimi oli üldse. Sakara. Oh kui tummine lõhn tuli kohe välja. Niuke mõrukas ja mehine juba. Natuke soolakas. Ja näed ongi, kas püramiid on peal vä. Või mis see on, ei ole põramiid nagu heinakuhja meenutab. Püramiid. Aga 4 kraadi jah. 4 kraadi on tõesti kuidagi väga vähe. Siin on jälle selle rohelise pudeli omapärane maitse, tuletab tsehhi või seda kontingenti meelde, kus on täpselt need ühesugused maitsed. Aga ma ei tea, parem on, mulle täitsa meeldib. Kuidagi soolakas aga täitsa hea. Kui ma sfinksi ei näe kui ma selle ära joon, siis ma olen pettunud. Ei on täitsa hea jah. Nagu ma mainisin, tundub nende tsehhikate moodi aga tal on midagi teist moodi aga ma ei oska seda seletada, ma arvan, et püramiidid. Sakara, huvitav õlu, kaugelt tulnud, sellepärast ma annan talle nõksa rohkem. 7,5/10




No comments:

Post a Comment