Saturday, May 5, 2007

Õlletest nr.8 VIRU ELEKTRA


Kuupäev: 05.05.07                                                                                       
Õlu: Viru Elektra
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 4,1%
kogus: 0,5
Punkte: 3,66

Ahti: Teate mida see maitse meenutab või? Edupoodides müüakse seda 2L-st pilsnerit, üleni roheline silt ja 2L-ne maksab mingi 10-11.-. Humala maiste on päris tugevalt juures. 3/10

Kaido: T*ra see maitse on küll jumala mööda, lõhn on esiteks juba jumala mööda. Siin ei ole humala maitset ka, siin on mingi...Ma olen igasugust sitta joonud aga see on ikka päris omamoodi. Säästu õlu aga ma ei saa aru, miks ta sellise sita maitsega on, eks jah, ei kommentaari selle koha pealt midagi, juua ju võib aga midagi head küll ei ole 4/10

Ivo: See on päris kummaline teema praegu, ma pole siukse maitsega õlut joondki. ma ei olegi eriline Viru õlle austaja kunagi olnud. Aga mis ta on, ta peabki ju selline olema kui ta on säästu õlu, odavalt tehtud 4/10


No comments:

Post a Comment