Tuesday, May 22, 2007

Õlletest nr.10 GUINNESS


Kuupäev: 22.05.07                                                                                         
Õlu: Guinness
Tootja: Iirimaa
Kangus: 4,2%
kogus: 0,33
Punkte: 6,66


Ahti: Ma olen kunagi joond, siis mulle küll muljet ei jätnud, kurat nagu puhast linnast näriks. Lõhn on siuke mahe aga maitse on siuke wuuuuuuuuh. Välimus on väga ilus, muide siukest klaasi mul ka kodus pole (Ha-ha-haaa). Nagu nõuka ajal oli see traktori hüdroõli. Samas algul on vastik aga pärast see järelmaitse on mõnus, mulle täitsa meeldib. Ma arvan, et kui ma oleks tumeda õlle sõber, siis ma paneks Guinnessile mingi 9 aga kuna ma tumeda õlle sõber pole, siis jääb natuke allapoole. Mingil määral meenutab koduõlut, mis on natukene juba üle käinud, ei ole nagu see magus ega mõnus enam, natuke käärima läind. Mida rohkem jood, seda rohkem maitsma hakkab 7,5/10

Kaido: Välimus on küll väga ilus, nagu juust oleks peal, kreemjas. Lõhna nagu ei olegi iseenesest. Mul on kahju see, et mul on nohu, ma päris hästi ei tunne, lõhna kohta ma täna ei saa kommenteerida. Ütleme nii, et pettumuse valmistas, välimuse järgi ootasin rohkemat. Mõrkjas maitse on, ma ei oskagi öelda, mida ta nüüd meenutab, siin nagu seda humalat ja seda ei ole absoluutselt. Välimuse järgi võiks punkte anda küll aga maitset ma ootasin küll kuidagi teistsugust. Aga samas pärastpoole on parem aga esimene lonks oli küll siuke... Novot me ei ole harjunud siukesi õllesid jooma. Mingil määral meenutab see mulle seda vene ajal tänavatel müüdavat kalja. Aga täna just linnalehes oli sellest Viru hotelli ehitamisest lugu... 7/10

Ivo: Vaht on nagu Specialil, meil polegi nii kõva vahuga õllesid old ennem. Algul oli tõesti rõve. Ma ei tea, mulle nagu ei meeldi tume õlu eriti. Muidugi see lonks oli palju parem kui esimene lonks, läheb paremaks aina, Mul on nohu ka natuke, maitset ei tunne eriti. Aga siiski annan vähem kui teised 5,5/10


No comments:

Post a Comment