Tuesday, April 10, 2007

Õlletest nr.1 PULS PILSNER

Kuupäev: 10.04.07
Õlu: Puls Pilsner
Tootja: Eesti
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5

Punkte: 6,66                                                                                             





Ahti: Tegu siis Pärnu õllega. Lõhn on mõnus aga maitseme siis ka. Ei saa kurta, ta ei ole liiga mahe, selline natukene mõrkjam aga mõrkjas on hea ja tal on tugev linnase maitse juures. Kangus 4,2 aga see on ju pilsner. Mulle täitsa meeldib 7/10

Ivo: Mõttetu kraam! Kuidagi niuke, ma ei tea, päris leiva lõhn ka ei ole, pilsneri lõhn, maitse . Natuke mõrudam kui need õlled, mida mina joon, irw. Ta ei ole nagu päris pilsner, siin on mingi kõrvaline maitse aga ma ei saa aru mis asi see on, ahjaa, see on ju linnas! Ma ei ole kunagi varem linnase maitset tundnud, kas Rockis on seda või? Ha-haaa 6/10

Kaido: Jättis küllaltki hea mulje, lõhn oli selline omapärane, ent mitte terav ja see kerge linnasemaitse andis talle sellise parajalt meeldiva meki. Ka pudel on hea kujuga. Meeldis. 7/10

No comments:

Post a Comment